營養師黃凱詩的生活點滴

2009年11月28日星期六

好抵呀...買唔買喼呀!


今朝返工個陣,見到好多朋友拉住個喼!吖!唔通咁多朋友去旅行,真係開心喇!

唔係?!睇清楚D先,個喼全部一式一樣,仲有大大個(已售)嘅貼紙,啊!原來係一田大減價,D喼好抵!

我諗極都唔明,其實係而家D喼咁唔實用,用一兩次就爆,定係大家真係成日去旅行,次次都要換喼當潮流呢?

最搞笑係當我返到公司時,同事問我:你頭先有無經過一田呀!多唔多人?

我就話:D香港人唔駛返工咩,中午十一點都人山人海,梗係多啦!做咩呀?你有興趣?有咩想買?

同事話:買喼囉!

我好奇問:你無喼咩?!

同事理直氣壯答:有呀!大中細各有一個!

我再問:咁仲買!

佢就話:好抵喎!唔買呀!舊年我都有買!!!

唔通!大家間屋真係有3000尺!!有用先得架,唔通當衣櫃咩!

見大家明天放假,同大家輕鬆下啫:)

7 則留言:

匿名 說...

撞鬼你咩!笑到眼淚水都標,真係俾你激死!我上星期SOGO減價都有買咗個喼,返到屋企阿媽都問我做咩買喼,去旅行咩!但其實我屋企都有兩個!!

Apple

匿名 說...

一田真係好多人買喼, 我同你一樣有著同一個問題....黠解d人成日買喼? 平都買/擺唔到咁多架.

匿名 說...

哈哈哈...

匿名 說...

保重呀熊貓CC! 休息多啲呀! :D

匿名 說...

本來見到一田廣告話個咁抵,後來發現床下底有個唔知幾時買嘅新喼!係咪好搞笑呢!

Starry 說...

我都有去一田,不過無買喼,亦好唔明白點解年年都咁多人去買,真係一個好奇怪既現象.難倒個個都係空姐空少?
保重身體呀~

匿名 說...

Not just suitcases. Many people buy pillows and blankets as well. Tell me why!

WS