營養師黃凱詩的生活點滴

2010年1月16日星期六

有營的日本手信


你哋就好啦! 咁多戰友去日本旅行,既然大家咁開心,就介紹大家買一種非常健康又好味嘅手信啦! 這是它的網頁,有好多款,這個是我認為最好食嘅,點解?咪又係日本人嘅衰嘢囉! 期間限定產品。


另一種就細細塊,上次我買俾D戰友當手信的,都好好味,1包有好多塊,最好用尼當零食。



睇完之後,記住...買俾關心你嘅人喇~~很多百貨公司的食品部都有售,成田同羽田都有得賣! 我平時會在新宿高島屋及新宿伊勢丹買嘅!

4 則留言:

匿名 說...

hi, what is the ingredients? the web is in japanese, can't understand ah!!!

匿名 說...

真係好好食架,上次黃詩詩返完鄉下,我都有份食!

匿名 說...

唔該哂!個人最憎食甜嘢,次次去日本都唔知買咩好!家陣有好選擇了!

匿名 說...

Hi Cythnia,

想問妳 posted 出來呢兩幅的日本手信, 有什麼分別? 味道是否一樣?

因為我見下低o個幅有寫住 "海老" (即是蝦味), 咁上高o個幅de 字眼又唔同.

Thanks!