營養師黃凱詩的生活點滴

2010年3月27日星期六

一粒未平,一粒又起

我估你哋一定唔知我講咩?我講我啲暗瘡呀!都唔係好明,近排唔知攪咩,真係一粒未平一粒又起咁囉!唔通真係壓力問題,無理由吖!不過都好,原來仲young~

打開個雪櫃,搵啲抗氧化營養素食吓先,原來仲有存貨--極品蕎麥麵~我記得有一次返鄉下,喺supermarket買過,返到香港試下啦!好鬼好味,好彩,sogo有得賣,仲記唔記得呀!蕎麥麵有一種抗氧化營養素叫蘆丁,吖!唔知啲日本人皮膚咁好,係咪因為成日食蕎麥麵呢?仲有呀!佢纖維素比烏冬高,所以比較飽肚!

3 則留言:

匿名 說...

趁今日早放工,早啲番屋企同Elmo&Milo玩吓,今晚早啲瞓, 聽朝晏啲起身,再去做運動,可以約我去hea吓嘅.... (過番啲"正常"嘅生活)包妳好快好番.^____^

匿名 說...

唔好當自己係鐵人先得!挨壞咗點攪!我哋仲好需要你!

JC 說...

thanks for your tips ^^