營養師黃凱詩的生活點滴

2010年3月30日星期二

大毛按摩師

Pillow pillow! 你係咪好攰呢?幫你按摩吖!
而家都唔知邊個先係主人,我都好攰,又唔見你幫我按摩,不過算啦!你都一邊按一邊瞓,我諗你頭先跑完步,踢完波都攰喇!

8 則留言:

匿名 說...

must have been chasing 隻 toy 草蜢

匿名 說...

佢好CUTE呀!

匿名 說...

好可愛呀>_<!!


bang*

匿名 說...

超可愛呀~....
我都想話點解佢唔幫你按摩呢?~
如果佢咁乖, 你一定冧死了~

你攪到我越來越想養猫...
不過我呀媽一定唔比...
佢有貓貓恐懼症.....

唯有玩朋友的, 同埋睇你個blog啦~

tomato ^__^

Rebecca 說...

佢好似BB咁, 要玩吓毛巾仔先瞓得著, 呵呵呵

匿名 說...

I love yr two cats very much. They are super cute!

匿名 說...

大毛 & Millow are always make me laugh, they are source of my happiness~~

lo

yvonne 說...

其實好多貓貓都有呢個習慣, 因為佢地細過時要飲奶, 要按摩貓媽媽個乳房, 咁會多D奶, 所以呢個習慣其實係貓貓天生就識架喇~