營養師黃凱詩的生活點滴

2010年3月18日星期四

食邊個好呢?

各位朋友,自從噚日發現咗新乳酪之後,忍唔住買哂唔同味返嚟! 攪到D選擇障礙又發作,你估下我揀咗邊個呢?

12 則留言:

匿名 說...

妳會食士多啤梨先!

匿名 說...

我都覺得你會食士多啤梨未囉!

匿名 說...

我都話係士多啤梨!!!!

匿名 說...

仲駛咩估,一睇就知係士多啤梨啦!

匿名 說...

仲駛咩估,一睇就知係士多啤梨啦!

匿名 說...

仲有香蕉味tim呀~非買不可
請問幾錢呢??邊樹買到???

匿名 說...

must be strawberry!!!!

匿名 說...

呢隻牌子出咗好耐啦...其中rhubarb-大黄係我teddy 仔仔覺得最好味,佢個brand 重有另外series有埋cereal, cho flakes 等放响盒另外一边,3-60 同 Oliv..supermaket 有得賣

匿名 說...

$到到唔同,城市super最貴(around $26),市場place 有時會減價至$10+,試過Oliv 同3-60 超市最平減到$6-$9,我就會入多幾盒做飯後甜品 :D

匿名 說...

九命 : 你疲於奔命,需要potassium, 所以食咗香蕉+custard 味

Cynthia (黃凱詩) 說...

唔通你哋真係我肚裡面條蟲,點解人人都估倒架,無錯,確實係士多啤梨。

匿名 說...

文雅啲講係"跟官咁耐, 知官姓乜"啫! :)