營養師黃凱詩的生活點滴

2010年4月17日星期六

由小兔早餐開始

話都無咁快,又到星期六,即是我的極速減肥第五天。


由於今天要完成兩份稿件,誓要令自己輕鬆而且叉足電,今早選了這份早餐。知否早餐對減磅有多重要呢?當然,早餐沒有了,上午工作時必會雲遊四海,而且11時許便禁不住四處找食物,那時候找來高糖高脂肥餅就不得了。另外,一份飽足的早餐對腸臟有發施號令的作用,是建立良好排便習慣的方法呢?

今天有大考驗,BBQ大餐,想知怎樣吃BBQ也可享瘦,密切留意啦!


P.S. 相中添了些外國朋友,頓時以為自己飛到外國...

5 則留言:

匿名 說...

今晚個menu 出咗喇, 好好好豐富呀! 一於妳燒什麼食我就照跟, 咁就冇死喇~~~~~~~~

匿名 說...

點解上面位朋友有得同你燒烤架!我哋幾時有得聚會呀?

匿名 說...

um.... 因為我係佢損友囉! ;)

匿名 說...

我又要去呀?!幾時攪聚會呀!上次講座見完你都無機會再見!唔通要去蘭芳園撞你!

匿名 說...

想問你飲個杯係咩咖啡?是否每杯咖啡的"拉花"都唔同的?