營養師黃凱詩的生活點滴

2010年4月29日星期四

胡言亂語....?!?!?!

大家睇吓上面張相先...架飛機確實係飛咁快,早咗成35分鐘到,即是佢只係飛咗3小時,亦即係話如果我瞓倒都只係瞓咗3小時,更何況...我完全瞓唔倒!所以對於一個成日無瞓兼且太開心飲大咗嘅人嚟講,而家寫嘢只係會胡言亂語,所以今日大家淨睇相,我個飲食日記!

係呀!這就是涉谷的早晨,我今朝在這裡睡了一小時...








俾埋我個樣大家睇! Good Night!

8 則留言:

匿名 說...

enjoy your trip!!!

匿名 說...

晚安~
希望明天見到你的相不是熊貓眼啦~
enjoy your trip~

^_^

匿名 說...

好想像妳久不久就去日本,都是早D睡發吓夢!Stephanie

匿名 說...

I like the rare quiet-city-morning picture. Hanging around doing nothing and watch the world go by...

匿名 說...

焼肉,拉麺,仲有串焼…實在太吸引喇! Enjoy your trip!!!

匿名 說...

你真係幾時都咁可愛...我講D文字!

匿名 說...

Have fun! So envy that you can go to Tokyo!

匿名 說...

我想KEEP FIT架,但成日都見你放咁多美食上黎,成日都整到我好餓架!!!= =快D講多D減肥野比我地知喇!!