營養師黃凱詩的生活點滴

2010年4月13日星期二

小雞不見了

唉!高估咗自己...

個遊戲點解要有兩個回合,最主要原因係,我以為好多讀者都知我小時候有養小雞,所以如果只得一個回合,咁快有人答中咪有好多朋友玩唔倒個遊戲囉,點知...

好!講返隻雞先,小雞的確係我第一隻養嘅小動物,絕對係住喺18樓嘅雞仔,但細細個好可愛嘅雞仔,隨住一日一日嘅長大,佢由一隻披住米黃色毛毛嘅小雞,變成一隻街市裡面嘅肥雞。有一日,我放學返到屋企,感到異常寧靜,跟住打開雪櫃攞汽水飲,點知...雪櫃裡面有隻雞....?!!??!!??!!你哋知唔知我喊咗幾多日幾多夜呀!

都係唔講喇! 寫完都眼濕濕咁囉... ...

公佈吓昨晚的入圍Fans名單先:
Angel Chang
Sheri Leung
Mandy Chan
Joseph Leung
Hube Lui
May Yam
Lau Tak Yee
Yuki Dai
Karen Kwan
Ng Wai Yan

密切留意第二回合遊戲啦! 終極大獎...全自動體重脂肪測試機,簡稱『測肪機』乙部!

8 則留言:

匿名 說...

入左第一回合O既, 係咪答中埋第二回合, 先為之中奬?

Cynthia (黃凱詩) 說...

當然啦!

匿名 說...

你唔只似何韻詩仲要似埋music!

匿名 說...

好喜愛你那感性的一面,SO 可愛!!!

匿名 說...

幾時開始第二回合?

Calvin 說...

唔通佢係jacky仔?

匿名 說...

好野~可以入到圍~
好期待呢~

係呢, MUSIC 個故事, 係咪你賣比TVB架?~

^__^

匿名 說...

You are so funny! I love you more!

yy