營養師黃凱詩的生活點滴

2010年5月10日星期一

從東京帶給大家的手信


曾經同大家提過,我係東京買左個好Cute嘅豬蓋俾大家,但係個問題係,豬蓋得一個,即是又係玩遊戲嘅時間。

不過,都係介紹下個豬蓋先,這是一個微波爐蓋,即是大家可以環保d,唔駛次次用保鮮紙,但這個蓋最特別的地方是,隻豬可以好順暢咁,係叮嘅過程透氣,當然你要確保豬鼻暢通啦!
點玩遊戲,好簡單,同以往一樣,你先要登入我的Facebook Fans Page,當Fans人數到700時,我就會公佈今次遊戲嘅玩法喇! 仲唔快d去登入我個facebook!

8 則留言:

匿名 說...

在電台聽到你兩句聲,心都痛埋,真係唔好勉強講喇!

匿名 說...

take more rest, get well soon!

now is 686...wow!!!!

匿名 說...

我都有聽節目呀!蔡展煇笑得好興奮,即是佢今個星期好唔聽話啦!同我一樣!!

匿名 說...

你個豬鼻蓋真係超攪笑,好期待個遊戲呀!

Shirley 說...

我都有呢款豬蓋呀!仲要係一大一細添!看來我好環保喎~~
佢地真係好鬼CUTE,你有無留意到佢地仲有條豬TAIL架?? CUTE到愛死人了!

匿名 說...

你好返未呀?昨天看到你那情況,令人擔心,希望快點康復,星期一晚上聽不倒你的聲音有點不慣啊!星期六拿了入場劵,去支持你呢?

匿名 說...

點解今日講座唔見你架?仲以為可以見倒你:(

匿名 說...

香蕉減肥法可行MA?