營養師黃凱詩的生活點滴

2010年6月8日星期二

仲有雲吞麵呀!

驚喜簡直係陸續有尼! 話說剛剛食lunch,諗住去樓下間7仔睇下有無CP淨雲吞啦! 點知俾我發現佢
...鮮蝦雲吞麵一碗,各位戰友,係咪好高興呢?7仔終於都有D健康小食喇~
再睇睇個營養標籤,對換是2份五穀+2份肉=250kcal,最重要係個湯包是獨立包裝的,所以落半包好喇! 我剛剛問過知情人士,佢同我講全港約有400多間7仔都有,去大間少少果D啦~就會見倒佢!



4 則留言:

匿名 說...

做你的戰友真係好喇!成日有你介紹食物俾佢哋!我過我有得睇下都唔錯,睇你的文章真係好開心!

Fabulous Jay 說...

早兩個月去泰國見到超多choice呀~咁一碗有幾多fat?

匿名 說...

今日見倒你好開心呀!無想過你會去講座的!約了時間見營養師,希望可以見倒你啦!

匿名 說...

其實惠康都有得買呀~~^^