營養師黃凱詩的生活點滴

2010年7月29日星期四

變咗身...

上星期,講座完咗之後,有位朋友話,我之前介紹過嘅一款調味料已經無得賣,我心諗:唔係啩! 又無得賣?! 於是,我見今日有少少時間,就去搵下啦! 去到貨架,望咗一陣,啊!原來佢變咗身,換咗包裝,唔怪得大家就認唔出佢啦!

其實這個傢伙真係好鬼百搭,用來醃什麼也可以,點解?因為這個多用途調料用10多種香草混合一齊,所以同很多肉食都好Match,最重要係Salt Free的性格,啱哂注重健康的大家啦! 大約$32一枝,我今日係market place買的。


8 則留言:

匿名 說...

你話乜肉都得,咁係咪即係只要用佢就得唔洗加其他調味料呢﹖

匿名 說...

多謝你!你真是很有心,我沒想到你會去跟進。我已經是你的粉絲。

匿名 說...

她就是這樣有心的營養師,亦是我仰慕她的原因!你今天很Smart呀!但也很可愛呢:>
Joey

匿名 說...

請問同羊 ok 嗎?

匿名 說...

請問會不會再有 "看標籤, 學減肥" 的講座呀? 好想知多d AR~!

匿名 說...

我朋友聽過覺得好實用,但佢話你唔會再開,我真係好想要聽呀?

yy.chan

匿名 說...

各大超市都有賣架喇!

~trintrin~ 說...

Have you tried Mrs. Dash?