營養師黃凱詩的生活點滴

2010年8月31日星期二

少甜吖...

有時都唔知點解,香港話哂都係一個大都會吖! 點解有D嘢成日都慢幾拍。

話說10多天前,過大海食大餐,明知自己會食得較多,唯有喺某D地方慳D熱量啦! 於是去到這間咖喱全果陣,諗住叫杯凍檸茶少甜啦! 點知...個侍應指住我面前枝白色樽話:『我哋D糖自己加嘅?!』當時真係想鑽個窿走入去。

其實咁咪好囉! 唔駛大家叫少甜又變咗超甜囉~


6 則留言:

匿名 說...

我都try過.. 杯奶茶好難飲, 同人地話, 喂, 未加糖..-.-

匿名 說...

How many kcal for 1 cup of Hong Kong style milk tea ?

匿名 說...

下? 澳門都ok多地方係gum ga wor, 香港gum大都無?

藍玥~伶 說...

哇...真係好...不過我多數會叫走甜....除左食甜品之外我煮野/飲野都唔like咁甜

匿名 說...

這間咖哩全我吃過, 辣到噴火 !

Cynthia (黃凱詩) 說...

尼間都唔算辣,攪到我食完仲要去另一間補返D辣~