營養師黃凱詩的生活點滴

2010年9月9日星期四

全包宴

經朋友介紹,發現公司附近開了一間自選三文治沙律店,實在太好了,以後若果要食『全包宴』,又多一個選擇。

好些朋友經常用一個『挨』字,去影響食麵包三文治的感覺,好似上個星期,我又到這家店吃三文治,然後放照片到面子簿,朋友紛紛話:『做咩咁慘挨麵包呀?』

其實是挨與否,只是心態吧! 而且吃三文治,也可以有不同變化啫!你睇下...

有比高包(Bagel),一個差不多是3份五穀,而且只要烤一烤,風味完全唔同哂!

仲有好似一個枕頭的意大利包,咁咪多D花款囉!唔信你睇吓我個午餐同晚餐,都好鬼吸引吖!

不過食麵包果陣,記住唔好混醬囉,如果唔係,真係減肥變增肥,點解?因為兩湯匙醬汁,已經等於1碗飯的熱量囉,咁加法,咪隨時肥咗都唔知咩事!

不如大家試下睇,知唔知戰友可以揀咩餡料啦^^

8 則留言:

匿名 說...

雞胸,烤牛肉,煙3文魚,火雞火腿~

匿名 說...

其實有邊款醬汁可以選擇呢?

匿名 說...

意大利包有幾份穀呀?

匿名 說...

如果自己焗麵包其實係咪健康呢﹖我整果陣會用到全脂奶(約一盒)、牛油(30G)、糖(3茶匙)、鹽(1茶匙),一次造10個包,我覺得應該比出面一般麵包舖既健康,但係咪呢﹖

babywhale 說...

請有空便談一談黑麥麵包的營養價值,好嗎?當然比白麵包好,但與麥方包相比,又是否更好呢?Thank you very much!

匿名 說...

若是HOMEMADE這些三文治,請問比高飽OR意大利飽可以在那裡買到? IRENE

匿名 說...

我都想問下, 如果真係想加醬汁, 有冇一點健康的選擇.茄汁可以嗎?

匿名 說...

個包好吸引啊! 可吾可以話比我知間野叫咩名??