營養師黃凱詩的生活點滴

2011年1月10日星期一

咖啡與瘦身

知道大家未能拿倒這份免費報紙Take Me Home,就暫時放在這裡,但由於版權問題,我只會放
一個月,要不然我會被罵的,所以搵人提我delete...麻煩哂~~

3 則留言:

匿名 說...

Ha! I'm enjoying my coffee from PC when reading this. I can't work without coffee now. Luckily, I know how to choose one that's suitable for me ("skim milk, no sugar" from PC) under your guidance.
However, not many shops offer the choice of skim milk. Even if they do, they charge higher price than those fast food outlets which have "normal" coffee only.
WS

Winnie - 搵尼講 說...

好吖, 我記得嘅話一定會提你delete的!

匿名 說...

咁我想問下市面上邊一隻COFFEE係冇咁肥的??THX