營養師黃凱詩的生活點滴

2012年3月20日星期二

你胖了多少?

過去的週六,為積金局主講了一場講座,其實將健康管理人生放入活動也很貼題呢!健康,絕對是財富;但這種財富,也是要增取的,你今天如果投資,就決定你將來的財富有多少。

以上的圖表,我在講座中應允送給大家的,想知道自己的風險指數有多高,測試一下,但需緊記先量度身高及手腕圓周,找出骨架比例,才可運用上表評估體重。

骨架= 身高 (cm) /手腕圓周 (cm)

在此,再感謝積金局之邀請,有緣再多分享健康投資之道,你們就教我如果選基金吧!

7 則留言:

匿名 說...

請問呢個表點睇??
我 高: 164cm, 手腕係14.9cm,
計出黎係11.08...咁我係S ??

xx 說...

我都係呀, 我又係164cm高, 手腕係14.5cm呀... 睇唔明個表呀... >.<

xx 說...
此留言已被作者移除。
Cynthia Wong(黃凱詩) 說...

如果想學用這個表,可參加我要減肚腩講座。到時會詳細解釋。

xx 說...

我夠想參加啦, 可惜我係澳門人... 嗚....

ming 說...

我是: 157cm,手腕係14.5cm, 計出黎係10.82cm 咁我係嘜碼??

SO大胃 說...

手腕係計邊個位? 最肥定係最細個度?