跳至主要內容

自家製麵包

 近幾個月都很喜歡做麵包,其中一個原因,當然是因為搬屋之後就多咗這個成員,若果唔用吓佢,好似對唔住個麵包機咁,所以,我屋企就每晚都變咗深夜食堂咁,這個食堂是沒有餐牌的,但若果我有材料又懂得做的話,我都會為你做的~~
就係咁,屋企人、朋友、同事的麵包,都由我...個麵包機一手包辦。

我的早餐:濃香咖啡+白葡萄麥包
另一個自己做包的原因係,話說個多月前,我去咗日本旅行,但旅行前,竟然無將之前在超市買的麵包吃光,餘下一片,但奇怪嘅係,果塊神奇麵包,在10天之後,竟然一點點發霉也沒有,麵包加了什麼,我相信大家都好清楚。
不過,大家又唔好咁驚住,我並不是否定哂防腐劑的存在價值,畢竟,如果無咗佢,所有食物都會好快壞,咁除非大家都歸園田居,否則咩都無得你食,但係,又係咪真係要落咁多呢??所以,對於某些食物,我又可以得閒自己做吓,我都會盡力令吃進肚的,健康營養一點,這是我對食物的一絲絲要求。但有時候,沒時間自己做的話,就當同自己防腐一下,咩都要平衡一下嘛。

除咗我,而家都好多人鍾意做麵包,但我就從好多朋友呀、戰友呀果度發現,好些人以為自己做麵包就一定健康,便忽略咗好多東西。例如好似我今日在專欄所講,千奇唔好狂加油,有D麵包機的食譜,會教大家做極軟滑麵包,但做一磅麵包當中,竟然要加成35克的脂肪,係,咁係好香好滑,但如果你將一磅麵包切8片,即是每一片有4.3克脂肪,咪太肥囉!如果你又要落合桃又要加芝麻的話,就油上加油。

自己做的白葡萄全麥包
當然,仲要小心你嘅進食份量,因為自己做包,如果你控制酵母控制得唔好,佢發酵不足會變得好實密度好高,但係你見倒佢咁細塊就以為可以食多D食多D,咁就真係肥多D架喇!所以,你必須知道麵粉的換算方法,即是你個食譜每做一片包,的熱量及碳水化合物有幾多。 
講到這一步,要詳細講會好複離,我就試下用個簡單D嘅方法令大家容易理解。

20克麵粉=1份五穀類食物,所以250克的麵粉做出來的包,就有12.5份,如果個包切8片,就即是每塊提供1份半的五穀類食物啦!

咁一個成年人,一餐又應該食幾多份五穀呢?女的大約3﹣4份,男的就4﹣6份,但當然個別人仕需要係要視乎體重身高及飲食習慣的,如果你有營養師幫你減緊肥,佢就應該有個餐單俾你,你聽佢話,就可以了。

爸爸話要食合桃同提子包,咁我就加哂入去,不過我靜靜加咗全麥粉
唔好問我用邊部麵包機比較好,一來我唔想幫任何產品賣廣告,二來我都只係用過一個,你平日有睇我網誌的,我相信大家都知咩牌子,在我而言,那部機可以咁方便幫我做到個包,我就覺得佢可以,當然,價錢唔同功能一定會有差別的,我朋友買過一部500﹣800元的,一樣做到好好味的麵包,好味與否,我個人認為是在乎食譜及材料的使用。

就分享下我個全麥包食譜。

材料:
250克高筋麵粉(如果做全麥的,就200克高筋麵粉及50克麥粉)
180克清水
15克糖
4克鹽
4克酵母
16克牛油

希望大家都同我一樣,享受做健康營養食物的樂趣。

留言

匿名說…
I also make bread using bread machine. In my opinion, 4 gm of salt in 250 gm of bread flour is of quite high sodium content. Appreciate to share your thought.
匿名說…
Hi Hi CC...我多數跟 《好吃不發胖低卡麵包──37道低脂食譜大公開》 and 《好吃不發胖低卡麵包(Part2)--39道低脂食譜大公開》制作麵包...內裡有 d 食譜不加牛油 / 蛋 都同樣做出美味的麵包...如果你都有睇過這書...可以share comment 比大家 ^^

另外..多謝您的資料...除左方包 / 吐司...其他麵包換算也可以教下ma ...謝謝 ^^
匿名說…
cc..2013年前..不如妳都出番本 "麵包食譜" 吖..咁就可以連埋《營養師的500卡瘦身餐》及《營養師的200卡甜品》..成為完美書集啊..哈哈~

zzz
amypekkle說…
如果把鹽減至2G, 既可減少鈉的吸收, 麵包亦會發得高一點點. (因鹽會抑制酵母)

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。