營養師黃凱詩的生活點滴

2009年3月27日星期五

薯仔蘿蔔煮青瓜

薯仔,當然新鮮係最好啦!但係我發現,一種叫新薯的薯仔超級好食,昨天,用佢煮肉片、青瓜、蘿蔔同薯仔,都唔知幾好食,做法非常簡單,首先將薯仔同蘿蔔去皮切成一嚿嚿,青瓜切片,瘦肉切片用豉油胡椒粉醃好,先用1茶匙油加蒜粒油起鑊,先炒肉片再加入薯仔及蘿蔔,然後加水煮,後加青瓜,焗約10分鐘,薯仔及蘿蔔煮便可以了。

10 則留言:

匿名 說...

好鬼衰o架, 要ot呀, 攪到我好肚餓呀!

Virginia 說...

我是新來的, 用了2個下午看畢你整個手記.實在獲益良多!感激, 多謝!!!

匿名 說...

除左薯仔, 可唔可以講下蕃薯ge營養,kcal 咁? D日本蕃薯好好食, 無又怕佢重澱粉質,做易肥... THX!

Goobeekiwei 說...

營養師, 睇你本書有講到話薯仔唔肥la~
咁我想問下~薯仔有新薯同焗薯兩種~
唔知道你指唔肥你邊種lei???
定有兩種都一樣lei???
我上網睇資料~d人話焗薯澱粉重d~新薯就水份多d~咁即係dim ar~???

先謝謝~!:D

匿名 說...

Cynthia:
我爸爸有糖尿病+血壓高+腎功能只得兩成,佢可以食得d咩呢???可否介紹一d餐單或食物給我呀????
Thank you so much~~
Siu ming

匿名 說...

可唔可以教整勁好味既 '日式薯仔沙律'?

係咪要落奶,醋..?

Hazel

匿名 說...

什麼叫做新薯?

Cynthia Wong 說...

Siu Ming,
由於營養師需清楚病人之背景等詳細資料才能為他們安排餐單,若不介意的話,建議帶父親見營養師,真對不起!

Cynthia Wong 說...

新薯,是一種薯仔品種,個人口味,覺得較好吃吧!

Cynthia Wong 說...

番薯比薯仔更有營養,因為紫色的有原花青素,黃色的有乙型胡蘿蔔素。