營養師黃凱詩的生活點滴

2009年4月18日星期六

浮於滾油的水泡










每次到日本,我都好鍾意參加她們的見學,即參觀活動。

上次去喜多方,就參觀咗製麵工場,今次除了去咗全日空的維修工場,仲參觀咗Donut的製作過程,所以諗住同大家分享吓。

點解選donut工廠,唉!咪要住我個friend把口囉!佢成日同我爭辯,話d donut 係焗,唔係炸,於是我安排行程個陣,加抽了這個見學。

第一部份,當然是分麵粉造成donut形狀,接著就是發酵,跟住個donut說要游水,唔係,應該係游『油』,原來係炸完一邊再一邊,有相為証。第二步,就要加糖漿了,即經過一個糖漿瀑布,最後緊係要等佢凍啦!


又甜又肥!我個friend愈睇愈驚,但係最大件事係,參觀完佢每日送一個,我咬了一口,救命呀,成手油,勁甜,最後我衰衰咁,throw it away!



其實這個方法唔錯,你慢慢了解一種食物的製作方法,你就會明d高脂肪食物有幾肥!

7 則留言:

匿名 說...

其實之前HK的donut分店都有dount成形過程睇ga~...............不過我睇完........都唔敢食law....=.='''''

匿名 說...

我無錢又無時間去參觀, 多謝你的分享令我大開眼界

Cynthia Wong 說...

都係想大家知道,有時肉眼看製成品,唔覺得肥嘅食物,可能暗藏殺機啫!

chanchanboy 說...

請問是否一般人都可以去參觀呢?

Cynthia Wong 說...

人人都可以參觀,因為在店子裡,位置是新宿高島屋對開的天橋附近,好易搵!

匿名 說...

請問有無店名呀? 洗唔洗預先訂位架? 仲有..參觀一次幾多錢呢? 唔該晒.

好文 說...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成
,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛