營養師黃凱詩的生活點滴

2009年7月28日星期二

低脂陷阱


上星期收到一張幾得意嘅相,所以想同大家分享下。

夏日炎炎,相信大家會諗起不如嘆杯透心涼的雪糕啦!但係...好肥啫,半杯哈根大師雪糕(我最鍾意的士多啤梨味)都有成250卡,當中有3茶匙油同4.5茶匙糖,都唔可以成日食啦!我最多都係1個月食1次。
但係有D戰友就即刻諗起佢嘅遠房親戚,雪芭 (Sorbet),佢話自己係減咗肥嘅雪糕,咁又係唔係ok呢?其實雪芭同雪糕的分別,在於當中嘅奶類成份,所以同等份量計算,熱量的確較低,但問題係,佢咪又係高糖,半杯有120卡,但糖份比雪糕更多,有約5.5茶匙,所以千奇唔好見到脫脂就開心定先,隨時肥咗都唔知咩事就唔底啦!
俾個士多啤梨雪芭成份表俾大家睇下,Ingredients: Water, Strawberries, Sugar, Corn Syrup, Lemon Juice Concentrate, Pectin, Chokeberry Juice Concentrate, Elderberry Juice Concentrate, Natural Flavors

12 則留言:

匿名 說...

唔係麻?!成日以為好健康,點解糖咁多,唔怪得仲肥咗!

匿名 說...

想問下幾時再有講座,我第一次知道有這個綱,覺得好多嘢睇,都希望參加講座!

匿名 說...

我間glelito店係用代糠整架喎..咁咪可以食囉..?

匿名 說...

樓上位朋友,嚟緊個講座係8月4 & 12號呀!上去尚營坊個website www.nutracare.com.hk check佢公司個電話打比美麗嘅金美小姐或者車厘子小姐留位喇

Cynthia (黃凱詩) 說...

如果有代糖做就好喇!但係你要注意兩件事,第一係,成份即製作材料,因為部份味道,會用果位製造,例如開心果gelato,第二係,部份果味的款式,加入很多水果,水果過多,亦有果糖,糖份都唔少,不如咁啦!等我lee隻白老鼠試下先,遲d話俾你知有沒有口味適合戰友啦!但係...可以話我知邊度有分店,你知啦!我獨沽一味,淨食哈根大師士多啤梨雪糕:)

匿名 說...

Hi,
我喺你公司減肥架,已經完成晒成個減肥療程啦,依家係無人看管狀態,體重仲keep得住,我都係最鐘意食士多啤梨味架~我老公近日買左好多雪糕雪條呀,咁我想問我一日/一星期最多可以食幾多/次呀?咁食紅豆雪條又係咪無咁肥架?

匿名 說...

個隻用代糖做既雪糕係一間叫mamma mia Gelato 既雪糕店買架~~佢話一球得60 kcal~ 係世貿3樓都有分branch~你得閒快D上去試試啦~~THANKS~=^^=

匿名 說...

我今日都去上面朋友介紹既雪糕店食左杯無糖strewberry gelito, 真係好健康喎. 佢話糖尿病人士都可以食.. 好yummy 呀

匿名 說...

樓上個位讀者,我都好有同感, 原來減磅容易Keep Fit難, 因為要靠自已的毅力和定力才可抗拒食物的引誘.這點真是仲難過減磅呀! 所以"畢業"后我都覺得好失落,但是從另外一個角度看:也是我地在新的環境中再加深對健康,食物,飲食習慣的認識, 而不是要營養師帶著我地走.這樣我地才會"長大成人"啊! 你有時間都可以同以前的營養師傾談, 他/她們永遠是我地的好朋友呢!

Cynthia (黃凱詩) 說...

已做了白老鼠,用代糖做的6種口味中,可以選士多啤梨及芒果味的,其他脂肪較高,不建議,另外那天減少一份水果便可以!

Cynthia (黃凱詩) 說...

減磅後,一星期吃一次雪糕也可以,但緊記不可建立吃甜品的習慣,所謂習慣,是每天或隔天也要吃,間中放鬆下是可以的,我一個月都會食一兩次哈根大師啦:)

匿名 說...

This found three portions of fruit and vegetables, breville bje200xl compact juice fountain remove any large seeds and pits are separated.


Check out my webpage best juicers