營養師黃凱詩的生活點滴

2009年7月29日星期三

無言感激

下個星期二,已是講座的第220場了,2年多前,沒有想過會有如此成績,實在要多謝各位嘅參與,仲要多謝數位減磅戰友的真摰分享,各位同事的努力及讀者朋友到場的支持。

以下是下個月的講座日程
A- 4/8 (二) 銅鑼灣中央圖書館地下1號活動室 7:15-8:45PM
B- 12/8 (三) 佐敦柯士甸道童軍中心1030室 7:15-8:45PM
C-17/8 (一) 銅鑼灣禮頓道33號601室 7:15-8:45PM

記住打電話報名,4/8講座只餘下10個位,Cammi金美個留座電話2891 0920

12 則留言:

匿名 說...

你成功的地方, 是你給人真誠,用心和投入的精神, 努力, keep on 這團火 !!!!

匿名 說...

同意上面位朋友講ge野~真誠係好重要(對我個人黎講=])~
take care la~仲打blog~!=_=''

Kiwie

匿名 說...

這是你努力的成果呢!

匿名 說...

我有一次係一間時裝店碰到她,她的真人很真誠,當我稱呼她時,她有點尷尬同怕羞囉,好鐘意睇佢d文章,因為文章真係好好睇,那次見倒佢真係好開心。

匿名 說...

嘻嘻! 唔駛客氣喎,因為我都想將用一個健康方法嚟減咗磅後,從而有一個健康體魄嘅喜悅同大家一齊分享! Dora

匿名 說...

哈哈!我報咗名喇!下星期二見!

匿名 說...

真是多謝你,除了助我改善體重外,認識你後,我的心情放鬆了,人也變得開朗,雖然希望快點達到目標,但又怕計劃完成後,就沒有機會見你,你真是一個很細心的聆聽者!心底話,不知怎告訴你!

你的戰友、你的讀者

匿名 說...

你版面上的菇好鬼得意,好似你呀!:>

Cynthia (黃凱詩) 說...

真係唔知你係讚我定係...我食得多菇嘛,咪似囉,你係咪無睇我D書呢?我小時候俾婆婆叫我做冬菇王!

匿名 說...

又真係好似菇!

匿名 說...

想問下講座會唔會有新書賣?

匿名 說...

Our liver and kidneys. It also has high levels of the fungicide carbendazim.
The power station, which hasn't been given a price or specific mAh rating but is said to improve the health and wellness chain via Reuters. 6 Litre Kitchen Machine, 800 Watt, White List Price : �15. When purchasing or growing your own wheatgrass from the comfort of home, commercial, pro or professional juice extractor demo extractors.

Have a look at my site :: Breville Juice Fountain