營養師黃凱詩的生活點滴

2009年8月25日星期二

好開心嘅飯盒


人都係鍾意睇D靚嘢...我唔係自己讚自己,不過你哋睇下D飯盒就會明!

今日整完D飯盒,都好開心。俾D心血結晶大家欣賞下啦!有時攝影技術高,真係可以呃到人,哈哈,你睇下攝影師哥哥幾細心,幫我哋揀緊我玩具襯下個飯盒。





係咪好吸引呢?我要準備講座喇,遲D再講!

14 則留言:

匿名 說...

勁!

匿名 說...

嘩!成本食譜咁,真係入得廚房出得廳堂!

匿名 說...

嘩!成本食譜咁,真係入得廚房出得廳堂!

匿名 說...

一個人做野,最重要有心,其實真欣賞你工作的熱誠,加油!

匿名 說...

睇你嘅專欄,已經兩年,睇個網誌都有年多,一直都未聽過講座,無留過言,但係今日,唔知點解,俾你感動,你嘅演出,真係叫做扣人心弦,我講演出,係我相信你講的每一句,都經過無數的排練才會引人入性,講座前,我偷望了你幾分鐘,你定神地,相信你培養心情,可吸引呢?少有留言,今次目的只有一個,想你知道,有d傻傻的讀者不發一言,但在默默支持,努力繼續給人喜樂的文章,謝謝你今天精釆的演出!

jenny

匿名 說...

妳個洋蔥糖心旦好吸引呀! 妳啲玩具s仲吸引!

匿名 說...

我都好想食囉!

匿名 說...

我都覺得個講座好好聽,都係今晚參加,氣氛好好,我都報咗名參加,希望減肥成功啦!

匿名 說...

今日睇到報紙,又加開3場,努力呀!其實仲想去聽,不過唔想霸住個位!

匿名 說...

昨日去了你的講座,氣氛都唔錯,至少你會講比我地知,訪間一些謬誤。

匿名 說...

你真係好古靈精怪囉...講座的你!

匿名 說...

估唔到聽一個營養師講座,都可以好開心地離開,好似睇黃子華咁囉,但係唔駛俾錢囉!

匿名 說...

吓!!?我上次去唔到, 幾時再有講座呀? 我好想去呀!

匿名 說...

點樣先知道有講座?我平日好少睇到免費報紙?