跳至主要內容

不要吝嗇...讚賞

有時候,能為其他人帶來歡笑,是幸福的!

今天,好不容易才騰空1個多小時,閃去中醫館覆診又找推拿師鬆一鬆,一見到中醫,她是這個開場白:幹嗎今天竟然有時間來看我,還做推拿?我於是說:沒辦法啦!你說我要做個乖乖的病人吧!要不然我的百日咳不會好!她當然點點頭啦!

接著,當她全神貫注地研究我的藥方之際,我對她說: 你真是很犀利,上星期五,我突然感到很不舒服,連同事也說我成隻病貓的樣子,但看完你之後,飲了兩劑茶,人就像叉了電一樣,老虎也打死幾隻,同事立即問我你的中醫叫什麼名!

老實說,我是說得誇張了,但中醫聽罷,會心微笑,連眼睛上的魚尾紋也看得清楚~一句說話,可以逗人高興,使人快樂,是這麼的簡單,但你又有否發現,平日的你,多了怨氣,少了讚美,人往往吝嗇讚美的說話,嘗試欣賞別人,其實很簡單。

讓我說個親身經驗吧!前幾天,一位減磅新丁拿了我的餐單,那天她很是著急,因為她發現,我給了她份量很大的餐單,於是希望我減少份量,我立即告訴她,不打緊,就跟著餐單吃,必定可以瘦下去,一星期後,她回來了,瘦了兩磅,她告訴我,你很犀利呀,我的細碼衫就靠你了!雖然入行已十一個年頭,這些簡單的說話,已叫我開心了好幾天!!!哈哈哈!人與人之間,很需要這些正能量吧!

我是一個頗喜歡逗人歡喜的人,我懂得想些東西令自己開心的,例如,明知杯中藥超苦,我就決定同朋友到咖啡廳,拿個咖啡杯用來剩藥,感覺是不是更好呢?我有一句格言,人是會唔開心亦會失落的動物,但我絕不容許這種感覺維持多於一天呢!試試吧!

這個星期要繼續食苦口良藥,唯有找甜品送藥,無論你需唔需要飲苦茶,推介這超級抵又甜又好味的韓國士多啤梨,好正架,唔信,你睇下喇...無哂!

佢唔止好食,仲要勁低於,一粒約有3卡,1份水果,食15粒都得啦!

係咪好靚呢?唔係D士多啤梨,係我張相呀!

留言

匿名說…
你影的相又的確幾靚喎~

(哈~學你話齋, 要多讚賞別人,
你都係想我地讚下你的攝影技術啫~
係咪好識做呢~)

不過我係真心覺得靚架~

另外,我唔係用iphone,
google手機睇唔睇到730架?

tomato~
匿名說…
我噚晚都有買韓國士多啤梨呀!真係又甜又好味!
name說…
Hi, Can you give me your 中醫 name? I tried the strawberry, not bad. thanks Winnie
匿名說…
I also want to have the contact of your chinese medicine doctor ah, can you give me as well? I always feel sick and can't find a suitable doctor, sigh!!!! Please la! stephanie
匿名說…
讚美這些正能量真的神奇, 尤其在減肥期間..........

我是你們的過氣戰友, 就是有些時候自己不能按餐單做人, 引致效果不大理想, 見到你們時, 其實自己都心中有愧, 但你們還生怕我不明白似的, 加強我錯在那錯在這的訊息, 今我好有壓力, 每次都戰戰兢兢的上磅及面對營養師, 最終下來我都可以減去八磅肉, 但正因為這壓力, 最終推我去到暴食的境地,,,,,,,,,現在當然肥番哂啦, 重要面對暴食這大難題.................
匿名說…
我都經常因為你成日讚,先有動力努力下去!謝謝你!
匿名說…
我好想調理個身體, 但又搵唔啱中醫, 唔知你可唔可以俾佢個地址我呀, thx!!

symavis =]
匿名說…
你說的那位戰友,是不是我呢?我就是上星期要求你將我的份量減少呢!所以今天看了這篇文章感覺很是親切!
wincy
匿名說…
你篇文章,真係想話你好抵死呀!我都聽你講今晚買士多啤梨先!
匿名說…
Happy Birthday to Milo! 喵喵!!
見今日有少少時間,回覆下大家嘅查詢先:

首先,我真係唔太清楚am有沒有google的手機版,好似nokia嘅機係可以睇度架!

而我個中醫叫馮玖,個醫館名叫馮玖國醫館,係銅鑼灣,好近我公司的,個地址唔係好記得,上網search下啦!

另外,親愛的戰友,我經常同朋友講,嘗試不要將減磅行動放於人生的中心點,試下將時間安排更多的活動,令自己離開食物引誘的源頭吧!另外,一個人的力量是有限的,多些找人傾訴,運動是一個不錯的幫手,運動後可產生開心的賀爾蒙,能控制胃口呢!努力加油!你一定做得到的!

好啦!真係要同Milo慶祝生日喇!Milo也努力減肥中,也要大家支持,今天就放他一天的假吧!
allib說…
想問下,士多啤利係低卡,但唔係糖份高呢,一份水果都可以食15粒咩?

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。