營養師黃凱詩的生活點滴

2010年4月9日星期五

點只個餐咁簡單

這個post原先想昨天post上來的,但是,太累了,什麼也不想做,只想躺下來,睡個夠,可惜...周公找不到,輾轉反側,真的閉上眼,已是五時多。

昨晚,講座完成後,各同事放下行李,金美小姐問:今日幾多號? 車厘子答: 4月8 日囉! 我同金美立即說: 今日換漢堡神偷同滑嘟嘟呀?快D落去食麥當當啦!集齊各人所需的公仔份量,我哋就一枝箭咁飛落去。

好...有D新朋友可能唔認識佢,佢叫金美,係我隻右手,左手車厘車病倒了,所以準佢留在公司等...由於成公司都係未長大的80前,所以一共要買七隻,我哋研究咗一陣,買18蚊換1隻,咁要7隻?! 點食呀!?

講你都唔信,當我哋研究緊點買卡路里會最低之際,唔知點解,金美竟然用咗佢D美色同鮮有的溫柔,氹掂個經理哥哥俾佢用一杯ZERO可樂同1大個漢堡包嘅價錢,就換哂果7隻,簡直就係千奇百趣。師奶金正點數,仲要睇下D公仔有無變形,好鬼稱職...尼方面囉...呵呵呵!


睇下我就知大家有幾滿足...

講開尼間餐廳,我細細個果陣都唔知呃咗幾多個包食,點解?好簡單...你只要行去店員哥哥面前,用9秒9嘅速度講...
雙層牛肉巨無霸;醬汁洋蔥夾青瓜;芝士生菜加芝麻;人人食過笑哈哈...就可以有包食,我噚晚都係講座表演過一次啦! 不過改咗最後一句;應該係人人食過...肥死啦!
戰友呀戰友,千奇唔好貪平,用20蚊會換來920卡,未計個餐杯飲品架,但仲有嘢送,賞你差唔多10茶匙油呀!10茶匙油喎,夠你3日用啦!
仲有,佢推廣期間,我哋一班營養師高度戒備,唔好打算係個飲食日記寫3片芝麻包+2片牛肉+少許洋蔥+幾片青瓜+1片芝士+幾塊生菜呀,暫時唔好食住啦!無哂肚腩仔,減肥成功後先食仲得!
戰友們,作戰中,加油呀!

16 則留言:

Starry 說...

金美將來一定係個好太太, XDD, 請到佢做員工都係公司既福氣!
哇.........920卡+10茶匙油? 好恐怖.....好彩我幾年都無食過.
btw, 呢兩日報紙報導外國既無包炸雞漢堡仲恐怖呢!

匿名 說...

嘩!唔係呱!咁勁!好彩噙曰無買啫,食一份餐咪即係成日嘅熱量!哈哈!不過你好攪嘢!這個星期沒有你的稿呀!悶死人啦!

Lilac Chong 說...

真係唔講唔知喎, 原來咁肥o家?! 不過我都有好深的體會, 望落唔肥的野食, 當你去煮的時候(eg. 湯圓, cake etc.), 先發現原來係落咗好多油去煮的......真係唔敢食啦

匿名 說...

你個樣比D公仔更加可愛,而家好似細佬,但工作時又嚴肅又忍真,不過咁比較好,WORK HARD AND PLAY HARD,你都演繹得好全面!

匿名 說...

80前係你地JA,我係80後架.....一陣人地真係以為我咁老呀


金美

Starry 說...

我都係八十後呀!

Tony 說...

我想問其實平時媽咪煲的「紅蘿蔔豬骨老火湯」會唔會好高calories??
會唔會好易飲肥??
thx

匿名 說...

今日好開心呀!喺朗豪坊睇完何韻詩仲要喺又一城見倒你,兩個都好型呀!>

Starry 說...

豬骨煲湯好肥的, 因為油份多.
BTW, 我一直覺得Cynthia同何韻詩有幾分似. 唔知係咪個名最尾叫"詩"所以咁似呢?

匿名 說...

黃小姐:

請問點樣先可以減走個三下巴&縮細個胸呀?

心急人上

匿名 說...

講開又講,何詩詩同黃詩詩都係我的超級偶像,我都想講好耐!佢哋嘅性格仲似呀!哈哈!
mimi

匿名 說...

又係我呀?!今日好開心的人,而家仲興奮緊,上面的朋友,佢哋真係似到爆,今日見倒黃詩詩果陣,都有嚇咗一跳!佢哋屋企隻貓仲似!點都好,永遠支持佢哋囉!哈哈呵呵.........
karol

匿名 說...

話時話我都覺得佢哋真係好似,髮型又似,身型又似,好型咁!!嘻!

匿名 說...

兩位CC 仲有共通點, 就係:
工作認真, 而且喜愛菇菇.

匿名 說...

我有補充,兩個都係燥底同古靈精怪!哈!原來我鍾意嘅嘢係一樣架,唔怪得知啦!

Starry 說...

"黃詩詩好似何詩詩", 引來好大迴響呢......