跳至主要內容

豈有此理!!!

激鬼死人!

其實我有時見倒這些宣傳品都會好嬲! 成日同人講可以依賴某種食物去減肥,攪到普羅大眾就以後只要食吓佢,咩人都可以減到磅!係就係會輕,但只係水同肌肉呢!間中一兩日食少d當然無問題啦,但係廣告成日話要keep住兩星期,如果大件d嘅朋友或者男孩子跟住食,隨時都會頭暈眼花。

再同大家深入研究下啦! 佢叫人一日兩餐食粟米片+脫脂奶+生果1份,計下數先,1份生果45kcal+45克粟米片約150kcal+1杯脫脂奶80kcal,即是一餐275kcal,跟住叫人另一餐照常食,你估你會點食?

第一種人,食完兩餐咁悶咁餓,晚餐仲唔有咁大食咁大咩,好!食個干炒牛河,1300kcal,食完咸再食甜,1碗芝麻糊400kcal,咁一日就係2200kcal,唔好笑呀!!好多朋友都係咁,於是乎,愈減愈肥! 鬼咩,你會成日覺得早午兩餐好辛苦,晚上咪獎勵自己囉!

第二種人,已走火入魔的,人哋話其中兩餐用粟米片,兩星期瘦4磅,佢覺得太少,於是就三餐都用粟米片代正餐,於是275x3=825kcal,我話你知,實輕,但係可能有生命危險囉,如果你而家180磅或男性就仲危,而家唔係食一日半日,係兩星期呀!好彩俾你執番條命,但係這樣極速瘦,俾10萬個信心你,你一定肥返!鬼咩,主要瘦肌肉減水,好快回吐!最重要係新陳代謝都減低埋,之後手尾好長架,我見過很多胡亂減磅的戰友,肥返之後,很難減的!

真正的永久瘦身,係唔鼓勵你依賴某種食物,仲有熱量絕不能長期過低,當然要有運動啦!但係最重要係你嘅飲食態度有否改善,所以營養師通常都好鬼長氣,無辦法啦,要改善一個人的習慣非
一朝一夕的事嘛!

嗱!講多一次,唔好亂咁減肥,唔好經常吃過少食物,仲有飲食係要多元化同均衡,即唔可以依賴任何一種食物呀!係咪呢?都話我長氣架啦!

留言

匿名說…
多謝你啲提點.......!
匿名說…
講得好好,好多人以為唔食野可以瘦,有唔運動
Ching Yu說…
越來越支持您,是因為您真的有用〝心〞去做這份工。
您長氣的不斷向我們告誡提點,都祇是想我們在減肥路上收到效果,相信所有網友都會感受得到。 亦因為您有這份工作熱誠,大家都會越來越支持您的。

我們一起努力吧!
匿名說…
CC, 好欣賞你的真心和熱誠!比十個讚妳。
匿名說…
但係告白裡的那位女士又真係好fit喎 !
噤大間食品公司, 唔會好似賣樓盤噤,欺騙我哋掛 ?
匿名說…
哈!你今日好靚女呀!見倒你拍攝好興奮呀!旅行開心D啦!做重要係好好抖下!
匿名說…
妳今日咁忙唔得閒見我, 等妳回鄉探親後再約我喇! :)
匿名說…
We are proud of you!Natile
匿名說…
你係長氣, 呢 D 咪就係專業囉, 多謝你的堅持, 所以我地咪得益囉, 又可以瘦, 又會健康~ ^.^
謝謝妳!
匿名說…
你既日記好好睇呀!!

我有興趣讀營養學,你有介紹嗎?
太多唔同既學院課程,都唔知邊間好…><

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。