營養師黃凱詩的生活點滴

2010年5月9日星期日

有線電視時事寬頻之<營養標籤看不懂>

有興趣的朋友,登入這裡便可以了!

http://cablenews.i-cable.com/webapps/program/broadband.php

日後,我會將節目放上來這裡或Facebook! 因為陸續有來...

慢慢睇啦! 個路人伯伯好攪笑,1+7是什麼...咪8囉! 既然大家都唔係好識用個營養標籤,我就係我個blog度,每星期教大家少少啦! 一齊用標籤學營養,你哋話好唔好呢!

不過我都想藉這個機會,多謝我這位戰友一號Dora小姐嘅幫忙,令個節目可以順利拍攝啦!




9 則留言:

匿名 說...

你都真係幾上鏡啫,拍多d啦!唔駛怕個鏡頭,仲有,唔多習慣你個樣咁正經啫~

Dora Choi Ha 說...

都話唔駛客氣囉, 仲要開哂人哋個名, 我會面紅架 *.*"

匿名 說...

呵呵!你正經個樣好好笑...
不過你間房隻熊仲攪笑!

匿名 說...

The narrator keeps calling you Sylvia. It sounds so weird

匿名 說...

i saw these news in mtr today! and i laugh when i saw you but don't know whay?

匿名 說...

You look so professional at the program!

匿名 說...

睇完喇!點解連你個名都唔識讀咁好笑架!仲有呀!你上鏡都幾靚女吖~~

匿名 說...

your information is so valuable. thanks. steph

匿名 說...

你越來越有型呀!努力啦!你永遠是我的星級營養師!