營養師黃凱詩的生活點滴

2010年5月25日星期二

多樣化就是如此

各位哥哥姐姐,係咪好耐無見過我哋呢?你一定會問,點解我哋咁friend,坐埋一齊,好簡單,咪因為... 有冷氣涼囉!涼透後,就開戰...
望咩望,我瘦咗認唔倒我,仲望?咬你架! 如是者,佢哋每一日嘅運動,係包括怒目相向,及互相追逐。

Milo:主人?無端端做咩影我哋d食物俾大家睇呀?你D戰友唔知會以為你又係City baba發現新產品架~~全新上市,奧米加三高蛋白水浸三文魚啦、蝦肉啦、仲有吞拿魚,係咪好羨慕我哋呢?!

Moo:你唔好玩啦! 主人一定係想借題發揮,所以先影我哋D食物啫,你唔好攪攪陣啦!

Moo,你講得好啱,我的確想借題發揮,我記得有一次,我細妹曾經問過我,點解你d貓罐頭要梅花間竹咁放,我就同佢講,因為我唔想佢哋每日都食同樣的食物囉!有時係雞肉、有時係三文魚,每一種食物,都有唔同營養嘛,每一種都食,就唔會欠缺某一種營養素啦~另外,有時都會轉下牌子,以免某食物有問題的話,咪中哂!所以一早間住間住放,咪唔駛記住昨天吃了什麼。
另外,我仲想講,昨天我放了枝很好味的低卡糖漿上來,有一位戰友問,代糖有沒有問題呢?這個課題,多年來也說了很多遍,但我個人這麼長氣,就多說一次吧!任何東西,也有安全份量的,只要是正常使用份量,是沒有問題的,點先正常,我諗你食一片格格餅唔會用半杯糖漿啩!另外,如果你仔細留意,成份主要是水及sorbitol,當然仲有色素及apartame...(手上無糖漿,忘記了)而sorbitol是sugar alcohol,即從蔬果中抽取出來的東西,即天然啦! 同果隻哂駱駝同一family,唯一問題,就是多多多吃會肚谷谷同肚瀉吧!
世事,沒有十全十美的,平日的糖漿,一湯匙已有47kcal,現在這個,只是5kcal,對戰友來說,有這個代替品,已是天大的喜訊,比佢知道我失聲不能囉嗦還要開心,間中一用,沒有問題的,不用過份擔心好了。緊記食物多樣化還是最重要的。

6 則留言:

匿名 說...

米路仔,你真係幸福,有個溫暖嘅家庭,主人仲咁細心!你努力減肥啦!

匿名 說...

你哋對望張相爆笑:)

匿名 說...

你好得!完全明白,我會多轉換食物!

匿名 說...

原來枝糖漿熱量差咁遠,真係要買返枝先,因為我實在戒不了甜品啊!

匿名 說...

Milo:you are so sweet!really want to play with you!

匿名 說...

Milo and Moo deserve to try out the brand 'Wellness' too... natural and nutritious !! Wellness has turkey and salmon range products which are good for X'mas celebration with them two.