跳至主要內容

多樣化就是如此

各位哥哥姐姐,係咪好耐無見過我哋呢?你一定會問,點解我哋咁friend,坐埋一齊,好簡單,咪因為... 有冷氣涼囉!涼透後,就開戰...
望咩望,我瘦咗認唔倒我,仲望?咬你架! 如是者,佢哋每一日嘅運動,係包括怒目相向,及互相追逐。

Milo:主人?無端端做咩影我哋d食物俾大家睇呀?你D戰友唔知會以為你又係City baba發現新產品架~~全新上市,奧米加三高蛋白水浸三文魚啦、蝦肉啦、仲有吞拿魚,係咪好羨慕我哋呢?!

Moo:你唔好玩啦! 主人一定係想借題發揮,所以先影我哋D食物啫,你唔好攪攪陣啦!

Moo,你講得好啱,我的確想借題發揮,我記得有一次,我細妹曾經問過我,點解你d貓罐頭要梅花間竹咁放,我就同佢講,因為我唔想佢哋每日都食同樣的食物囉!有時係雞肉、有時係三文魚,每一種食物,都有唔同營養嘛,每一種都食,就唔會欠缺某一種營養素啦~另外,有時都會轉下牌子,以免某食物有問題的話,咪中哂!所以一早間住間住放,咪唔駛記住昨天吃了什麼。
另外,我仲想講,昨天我放了枝很好味的低卡糖漿上來,有一位戰友問,代糖有沒有問題呢?這個課題,多年來也說了很多遍,但我個人這麼長氣,就多說一次吧!任何東西,也有安全份量的,只要是正常使用份量,是沒有問題的,點先正常,我諗你食一片格格餅唔會用半杯糖漿啩!另外,如果你仔細留意,成份主要是水及sorbitol,當然仲有色素及apartame...(手上無糖漿,忘記了)而sorbitol是sugar alcohol,即從蔬果中抽取出來的東西,即天然啦! 同果隻哂駱駝同一family,唯一問題,就是多多多吃會肚谷谷同肚瀉吧!
世事,沒有十全十美的,平日的糖漿,一湯匙已有47kcal,現在這個,只是5kcal,對戰友來說,有這個代替品,已是天大的喜訊,比佢知道我失聲不能囉嗦還要開心,間中一用,沒有問題的,不用過份擔心好了。緊記食物多樣化還是最重要的。

留言

匿名說…
米路仔,你真係幸福,有個溫暖嘅家庭,主人仲咁細心!你努力減肥啦!
匿名說…
你哋對望張相爆笑:)
匿名說…
你好得!完全明白,我會多轉換食物!
匿名說…
原來枝糖漿熱量差咁遠,真係要買返枝先,因為我實在戒不了甜品啊!
匿名說…
Milo:you are so sweet!really want to play with you!
匿名說…
Milo and Moo deserve to try out the brand 'Wellness' too... natural and nutritious !! Wellness has turkey and salmon range products which are good for X'mas celebration with them two.

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。