跳至主要內容

每天都是挑戰...

一位是財經專家、一位是曾帶大家跳出香港看天氣的主播、另一位就是活躍於民主運動的少女民主女神,3位知名女作家,卻與我這個只懂教人揀飲擇食的小薯仔走在一起,能夠擦出什麼火花呢?

一星期前,社長找我幫幫手,我說: 講講座,沒問題! 想也沒想,殺佢! 點知,佢話: 找你做司儀! 司儀?!??!?!?! 唔係啩! 連一個婚禮司儀也沒當過的我,你竟敢找我當個這麼重要的活動主持,而且,我只懂教人飲飲食食...好像有點大纜都扯唔埋,我想了一天,最終我的決定是怎樣,大家看到啦!

既然應承了,就盡力做吧! 還可以藉這次機會,向這三位成功的女性學習學習,你也可以跟我一起學習,這是學習的途徑...http://www.am730.com.hk/amSeminar_20100825.html

留言

匿名說…
黃小姐,
你好! 想向你請教一下,本人沒有做運動的習慣, 如何可以令自己堅持每日做運動呢?
Ching Yu說…
社長找您,當然認為您可以做得到啦!
我亦覺得您可以勝任!

努力!加油!!突破自己的領域!
匿名說…
add oil, 知妳實掂, 已經報咗名撐妳, 希望到時"冇哂我啲阻滯"嚟到喇!

近排黑到冇人有的人上
唔係啩!報名?!?!我見到大家我會緊張架~
匿名說…
乜妳唔係寫緊稿咩?
匿名說…
P.S. ; 係妳個BEST FRIEND 在網上召集我哋參加0架! :)
Ching Yu說…
【自古成功在嘗試】
我知您一定得!!
匿名說…
you are so great!Always my hero!

Joey
匿名說…
黃詩詩...雖然一直有睇你個blog...但始終都冇留言...
我想問我而家168cm高但得100磅...每一日最多只係食630kcal...黎m既情況越黎越差...咁樣其實係唔係好過份阿..?
樓上嗰位168cm,100磅嘅朋友,我好有理由相信你要去黃詩詩嘅中心做分析,睇吓係唔係增磅~
匿名說…
樓上既朋友...
其實...我想減磅多d"哈...我只要一知自己重左1磅我都會係度發癲.."
不過...其實我都想去黃詩詩既講座果類野"嘻
匿名說…
黃詩詩, 其實你已經每天挑戰自已,開講座, 煮飯仔,生活中不斷改變..... 如今的司儀正好是對方發掘你才華的另一面. 我前些時候看報紙有位營養師唔是開講座而是教煮飯仔(營養餐)你有怎麼看呢?
預祝成功, 會有更多會員幫你打氣架!!!!
Clara
100磅嗰位朋友,你m都唔來,健康好有問題噃!
藍玥~伶說…
Winne...如果我重左一磅我會覺得更有問題-=-""
不過唔黎m都又得佢啦...都冇法...而且我今日食左好多野...好驚會因為咁重得好緊要
親愛的讀者朋友:
看倒你的留言,令我心痛之極,看了我的文章這麼久,你也不明白怎樣才是正確的痛身Keep Fit方法嗎?168cm 的身高,理想的體重也應有110磅,而且每天600kcal的熱量,又怎能應付一天的熱量需要呢?還未說營養足夠與否!月經周期不定,已是身體對你發出的最後警號,若你不改善情況,更多的問題會發生,例如皮膚質素差、脫髮、脾氣差等問題會陸續出現,瘦...不一定美,還要健康,你明白嗎?如果你有需要,希望你參加我的講座,希望改變你的瘦身思維!
CC
匿名說…
黃詩詩加油呀~
我都好想去聽個講座支持你呢~
有冇人可以話我知可以點報名呀?

tomato^_^
藍玥~伶說…
雖然我知...但我無辦法去控制我自己一直想瘦落去既諗法...我都諗緊繼續咁落去點番學...長此落去我一定唔會集中到...我d成績就會凍過水...
110磅...好重阿..>~<""""不過其實我兩個月前有110-120磅嫁...""皮膚差..脫髮...好可怕...不過...我脾氣/情緒果方面的確係差左好多...
你幾時再開講座阿...?

ling
匿名說…
ling: 我也在増磅呀,一起努力吧!! 健康真的很重要,找個機會參加Cynthia的講座,我相信她會幫到你!!
ling:
其實你妳的健康和瘦身思維都有點想歪了,看CC給妳的回覆她是多麽的痛心和關心妳呢,請不要讓愛惜妳的人失望。
藍玥~伶說…
winnie...我知道我自己的想法很多也歪了...但謝謝cc對我的關心...

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。