跳至主要內容

你都幾食得喎!

星期日,同靚媽嘅中學同學食飯,我哋果晚打邊爐,由於我減緊肥,所以我一早就食個烏冬打底先,等個胃飽飽哋,無咁易食多嘢!

跟住我又食上海麵啦!魚蛋啦、豆腐、雞肉、雞肶菇、仲有菜咁,其實由頭到尾都食唔停!坐我隔離個AUNTIE一邊望住我食,就問我:「你都幾食得喎,平日點Keep Fit 架!食咁多都可以瘦?」其實我次次同陌生人食飯佢哋都覺得我食好多嘢!攪到我鬼咁尷尬~

其實而家好多人都仲覺得奇怪,點解這個星期見我減肥,都好似有好多嘢食咁!其實呢?減肥主要要減嘅,邊係份量吖!你一定試過食得少去瘦,但係頂多維持到一個Week,跟住又食返咪肥,要減嘅永遠都係油同脂肪同埋肥膏,當然仲有糖啦!點樣減,我成日都講架,一個公仔麵係400幾卡,一個米粉大約200,但大家份量同飽肚感差唔多,就可以省回200卡,這就是減油不減份量了。

但當然要有自己啱份量嘅餐單啦!好似我咁,我就有差唔多1600卡的份量,以上4個就係我前日的飲食日記喇!不過鏡頭後仲有菜同生果未有得入鏡!

知唔知我食咗咩!早餐係煙三文魚比高包,午餐係燒雞長法包,下午茶就飲咗80卡的牛奶咖啡,晚餐就去咗食越南嘢!你哋都見啦,我好少係屋企食飯,(雖然我超想)出街食都比以前多咗食物選擇,但當然要學吓點揀啦!

好啦見我2011年都有新體重目標,我就多D放自己個減肥日誌俾大家參考吓,最少可以識得選擇啦!但份量的話就千奇唔好學足,因為人人唔同,你食這個份量隨時會肥架,但一句講哂,五穀一定要,如果唔係一定餓死你!

留言

匿名說…
真沒想過有這麼多東西吃啊!太好了,但吃這麼多,真能瘦?
匿名說…
You look slim already! No need to lose weight~~anyways,thanks for your suggestions! Jor
匿名說…
Yes, 識揀野食真係好重要
匿名說…
好想同你講好多次,自從看過你的書及專欄後,我真的開始學會控制自己的體重,也識得幫老公改變了飲食,謝謝你的無私!
匿名說…
點解我已經食得好清淡,差唔多日日做運動,但都瘦唔到嘅?
匿名說…
Hi there! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to
give it a look. I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!

Superb blog and terrific design and style.

Also visit my homepage; Weight Loss Diet Patch

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。