跳至主要內容

大快樂早餐

唔知大家有無發覺,每朝當大家去快餐店或者茶餐廳食早餐果陣,大家都會望住個牌望好耐,又或者將茶餐廳個牌翻來翻去,但睇完一大輪,其實你咪又係揀返噙日、前日同大前日果餐~

今日,我去咗這個地方,順便想同大家溫故知新一下,去大快樂時,有咩選擇?講真!有蛋蛋的都一定唔食得,因為大部份餐廳都鍾意炸蛋,即用大量油去煎蛋,所以最住的選擇,除咗叫佢走油嘅三文治之外,仲有...湯粉麵餐囉!

有邊款食得呢? 火腿湯通粉、雪菜肉絲湯上海麵/米粉、鮮茄火腿通粉都得,可能你會問,點解牛排同豬排都唔得? 原因咪因為係煎囉! 好多油架! 知唔知我今朝食咗咩呢?

唔駛估喇!因為大家無辦法估倒,因為...我睇完個餐牌後,去咗第二間店囉!哈哈!都話估我唔倒啦!


留言

藍玥~伶說…
我...已經唔好耐冇法呢d餐廳到...我寧願係屋企自己整/唔食都唔敢出去食...出邊d野食太可怕了-=-"

ps:我近期胸口爆痛...其實係唔係同我突然瘦左好多同食野唔夠營養不良果類既問題有關嫁...??
匿名說…
好掛住大快樂既魚柳炒蛋><不過次次都選了叉燒意或加$5多碗米粉=_=
匿名說…
"睇完個餐牌後,去咗第二間店".......自從多左注意飲食之後,我宜家成日都係咁....hahaha...
匿名說…
ling: 都係個句,健康真的很重要,我相信你的健康已出現了問題,是時候注意一下~ good luck!
匿名說…
原来大快樂都有輕怡早餐,咁我又多個選擇啦!但有少少估唔倒!
此留言已被作者移除。
匿名說…
如果啲餐廳出烚蛋就好啦, 又無油又可以唔食黃.
藍玥~伶說…
其實湯粉類只係比較健康的...但油份...應該都係比自己煮既多好多倍阿ma..."

其中一位匿名的朋友...
我知道自己身體已經比好多警號我...由告訴我缺乏一些營養到真的是健康出現問題...我知道身體已經在受到某程度的傷害了...只是想知道這些問題是否與我體重/營養問題有關...
藍玥~伶說…
黃CC...你近期座係唔係完左嫁啦..?
Ling:
Why don't you call 尚營坊 directly and find out more? Otherwise, information can also me obtained from Nutsdiary fan page on Facebook.
祝你健康!
藍玥~伶說…
winnie...多謝你阿^^可能有一日我地會係cc個講座度撞到"哈!
我脾氣明顯爆差...今日掉爛左自己隻滑鼠
匿名說…
Ling, 將自已心里說話講出來是好的, 但不代表問題已經解決!?!?請你坐然起行, 否則書讀唔好,身體每況日下,不是你父母想見到啊!!!! 青年人要有朝氣,從字里行間真是感受唔到! 我以前未減磅都好似廢人咁,邊到都去唔到,因為膝蓋劇痛,聽左黃詩詩(收音機)講要主意肌肉的訓練(自已下苦功), 依家可以做械運動,只要你馬上找尚營坊/聽講座是可以解決你的問題, 我個女(升中四)依家都搵近尚營坊減磅,希望你即刻行動唔好再猶豫,身體壞左是永久的傷害, 你會一生后悔.
Clara
藍玥~伶說…
Clara:其實我唔怕自己身體差...我怕係怕受到個腦同情緒差...咁樣我唔會讀到書...搵尚營坊我諗我自己/屋企都未必負擔得起...但係...CC既講座我會想去聽...^~^
藍玥~伶說…
哈哈...我最先見到cc唔係因為cc既講座...係cc既處女作去做主持...
cc...到時我可唔可以同你相認嫁??我報左名啦^~^
ps:我想問有d咩係酒樓係食得嫁...?
藍玥~伶說…
cc...其實游水算唔算係帶氧運動嫁...??一次大概游幾耐到??
匿名說…
Ling, 很高興你有回應, 今午才看email,其實情緒同身體有直接關係,不要獨立看待. 你害怕讀唔到書亦証明你是一位上進的學生.恭喜你!看你的留言你有許多想法,解唔解問題是看你是否行出第一步呀!世界上辦法總比困難多,不要把自己困在一個籠子里.如果有興趣/有時間請把我手提9524-3389直接傾.千萬不要把問題想得太壞.你地做學生壓力好大,能多抽空參與健康運動(打波,游泳甚至步行公園)都能讓你的情緒,心情輕松臘筋都清醒些,都有利於身心健康.最后一句話:開心過每一天總比傷心過一天會愉快些.你未了解自已情況最好是先找醫生判斷一下你的問題,尚營坊的講座也請參加,才能分析你目前的狀況.我不是說你一定要揾尚營坊,在此對先前的說話解釋清楚.
Clara

此網誌的熱門文章

避風塘

茫茫人海,兩個人能夠相 遇、 相識、相知、相愛,已經是絕不簡單的事,所以我們要學會珍惜及體諒。但開心快樂的同時,你仍要記得,有兩個人永遠在你背後為你付出無條件的愛,而那個家,才是你永遠的避風塘。

黃詩詩教你減肥稯

好喇!一切準備就緒,可以開始報名。今日個報導都有講啦!就算隻稯係好似好鬼健康,又有豆又有什麼高纖米,都未必健康,因為會有肥豬肉同咸蛋架!詳情去今日蘋果日報睇啦!http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20120604/16394929 咁都係好想食稯又點算呢!上星期都預告咗!我會親自聯同廚神Thomas先生,在今個週六同大家一齊做。 日期:6月9日(星期六) A班:2:15﹣3:15PM B班:3:30﹣4:30PM 費用:$90 (每人一份食材) 上課地點:銅鑼灣 謝斐道482號信諾環球保險中心1201室 (港鐵銅鑼灣站C出口步行一分鐘即達) 報名方法:即日致電29920148留位,然後1個工作天內到尚營坊以現金交費便可。當然,你亦可以入數去恆生264﹣298316﹣883,再傳真入數 紙來29920146,但當然要寫上你的大名啦! 快D報名喇!到時見!

節日前的準備

昨天特別在am730教大家這個湯,就是希望你們在星期日中秋節的大餐前,好好清淡一下,我大概是我經常保持體重的秘密吧!怎樣做呢?很簡單的,Click進這條Link,http://www.am730.com.hk/article.php?article=123637&d=1854就可以。 這個湯除了飽肚又脂肪低外,鉀質也不少,可幫助大家在高鈉的做節飲食後,去一點點水呢!但緊記,食譜中是沒有五穀類食物呢!你可以加點薯仔或伴以白飯,那就是均衡又完滿的一餐了。 還是要嚇一嚇大家,今年大熱的這個奶黃月餅,你絕對不能輕視,一小個已經是157Kcal,3/4碗飯,就這樣吃進去了。 減磅戰友們,不要為多吃找藉口,說甚麼一年才一次中秋節,我告訴你,生命還有很多個中秋節呢!如果你現正瘦身,整個中秋,吃1/4個月餅,分兩次吃,已足夠了,成功減磅後,才吃,也不太遲呢! 中秋節,不只是吃月餅的日子,還是一家團聚的好時間啊!而且,中秋當造的水果也多著呢!我愛的綠寶石也是應節的美食。祝大家中秋節快樂。