營養師黃凱詩的生活點滴

2011年2月21日星期一

原來高脂

photo

正在減肥的我,每次去譚記食米線時,朋友都會問我點解要全走,最重要係,腐竹是黃豆做的,咁健康,點解唔食?主要原因係,因為我唔想再多添脂肪囉!

如果你都會留意吓個Nutrition Fact,你就會知佢幾肥~仲記唔記得點計?自己試吓先啦!

photo

100克有501卡,當中有31.8克脂肪,即係31.8 X 9KCAL,286卡來自脂肪,一計之下,就知來自脂肪的熱量已經有57﹪,咁仲唔係高脂,所以話呢?食物熱量高低,是不可以貌相的。

9 則留言:

匿名 說...

Oh, 等我仲以為腐竹雞蛋糖水=豆漿+雞蛋
(2份肉),Ha Ha, thanks

匿名 說...

豆腐花會好一點嗎?

匿名 說...

咁請問九菜同芽菜都係高脂?可以淨係走腐皮嗎?

匿名 說...

你一定好鍾意蘑菇喇!好愛你的專欄,我同我屋企人個個禮拜追架!BoBo

Grace Sze Man 說...

呢種係炸嗎???鮮腐竹會好d嗎?

匿名 說...

但係明明個成份表都沒有包含脂肪, 甘多脂肪邊到來? 來自大豆?

匿名 說...

Thanks,真係唔講唔知,等我仲話俾我亞媽知鮮腐竹就ok添。

Cynthia (黃凱詩) 說...

你們需要的答案,請看下一個post!

匿名 說...

點解係剩9卡路里.............???可否教下我呀...